Suntem deschisi zilnic intre 09:00-18:00

Livrare

Livrarea produselor peste valoarea de 199.00 lei este gratuită (în limita a 3 kg), ce depășește - tabel de la fancurier
Livrarea produselor este 20 lei (în limita a 2 Kg, pentru coletele mici, nu se aplică pentru coletele voluminoase ex: biciclete, mașinuțe electrice, vehicule cu pedale, mobilier. etc, acestea având un cost de transport individual, în funcție de greutate și volumetrie) pentru comenzile plătite Ramburs, și 15 Lei (în limita a 2 Kg, pentru coletele mici, nu se aplică pentru coletele voluminoase ex: biciclete, mașinuțe electrice, vehicule cu pedale, mobilier... etc, acestea având un cost de transport individual, în funcție de greutate și volumetrie), pentru comenzile plătite prin MobilPay sau Transfer Bancar.
Anumite produse mai grele, sau cu o volumetrie mai mare, au un cost fix de transport per bucată și nu se încadrează în livrarea Gratuită pentru produsele de peste 300 lei.
NU se percep taxe pentru kilometri suplimentari (localități aflate în afară ariei de acoperire a firmei de curierat) însă timpul de livrare poate fi cu 1-3 zile mai mare.
Expedierea se face după ce toate produsele comandate sunt în stocul nostru, în 24 – 48 ore de la lansarea comenzii.
Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului.
Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.


Plata

Aveți la dispozitie 3 modalitați de plată:

  • Plata ramburs
  • Plata prin virament bancar (ordin de plată)
  • Plata online cu cardul

1. Plata ramburs:

Plata poate fi făcută în numerar în momentul în care curierul va livrează marfă comandată.
Valoarea rambursului va fi înscrisă în factură ce însoțește marfă și aceași cu cea comunicată în momentul plasării comenzii (prin e-mail sau telefonic de către un consultant www.perfectefect.ro).

2. Plata prin virament bancar (ordin de plata):

Livrarea mărfii se face dupa intrarea intregii sume în contul nostru. Aveți mai jos datele noastre necesare plații:
CAV DEDEROM MANAGEMENT SRL
Cod unic inregistrare: 36410354
Nr. reg. com: J10/816/2016
Car. Brosteni bl. H5, sc. B, ap. 23
RO31BTRLRONCRT00CM3898501
BANCA TRANSILVANIA
Comanda va fi livrată doar după confirmarea plății.

3. Plata online - NETTOPYA

Clientul stă întotdeauna în centrul atenției și este cea mai importantă persoană pentru noi. Vă garantăm acest lucru!
La www.perfectefect.ro ne dorim să fii mulțumit de serviciile noastre și să faci cu plăcere cumpărăturile tale.
Moneda în care se va efectua plata este RON; pentru alte monede acceptate te rugăm să ne contactezi.
Pentru efectuarea plății vei introduce numărul cardului tău, dată expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscripționate pe bandă de pe verso, ce conține și semnătură ta).
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei tale, în condiții de siguranță deplină. Plata prin card este o metodă sigură deoarece datele cardului tău nu vor fi stocate de către procesator, ele fiind securizate și criptate.

Retur

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor. În cazul în care produsul comandat nu corespunde cerințelor dvs. sau prezintă defecte de fabricație, aveți dreptul să ne notificați în scris că renunțați la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplică doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, să nu prezinte semne de uzură și urme de asamblare, etichetele și documentele însoțitoare ale acestuia nu trebuie să lipsească.
ATENȚIE: Produsele care au fost desfăcute trebuie returnate, nedeteriorate, împreună cu toate piesele primite, în caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibilă.
În cazul în care s-au achiziționat mai multe produse identice, un singur produs desigilat se acceptă că retur. Restul cantității trebuie să fie sigilată.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut că un produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs utilizat, iar în cazul în care produsul este într-o stare în care nu îl putem re-vinde, ne rezervăm dreptul să refuzăm produsul.
Conform O.U.G Nr 34/2014 Art.16 (litera e) fac excepție de la dreptul de retaregere și nu pot fi returnate articole de igienă.
De asemenea, nu se pot returna produsele purtate, folosite și cu etichete rupte, și produsele personalizate sau făcute pe comandă!
Produsele ce fac obiectul returului se returnează ambalate într-o manieră asemănătoare cu cea de la primire!
Costul de transport pentru retur este de 20 lei și va fi suportat de către client. Pentru produsele cu defect de fabricație, sau expediate greșit de către depozitul nostru sau depozitele partenere, costul de transport pentru retur și/sau schimb este 0, și va fi suportat de către noi în totalitate.
Rambursarea contravalorii produsului din care se va reține costul de retur, se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului, într-un cont bancar furnizat de către dumneavoastră.
NU se va returna costul transportului. De asemenea în cazul în care pachetul conține produse cadou, promoții, etc, se vor returna și acestea împreună cu produsele. Dacă ați beneficiat de transport gratuit, la returnarea banilor se va reține costul de transport.

Inlocuirea produselor

Produsele achizitionate pot fi inlocuite in termen de 14 zile calendaristice cu:

  • un produs identic
  • un produs diferit, dar care are acelasi pret
  • un produs diferit, dar cu pret mai mare, caz in care se plateste diferenta de pret

Dacă doriți să înlocuiți produsul, va rugăm să ne contactați în prealabil prin email la adresa office@perfectefect.ro în care veți specifică foarte clar numărul comenzii, numele dvs. și produsul pe care îl doriți la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil.
După ce înregistrăm comandă la schimb pe site, vom trimite un curier cu produsul pe care îl doriți . Schimbul de produse se face pe loc, în prezența curierului când va sosi cu noul produs.
Produsele trebuie returnate în aceleași condiții în care au fost primite. Va rugăm să ambalați produsele într-o folie/pungă/hârtie astfel încât cutia produsului să nu fie deteriorată pe timpul transportului. Livrarea coletului la schimb se va face în 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii la schimb.
Costurile de transport vor fi suportate de către client, în valoare de 20 lei, excepție făcând cazurile în care nu ați primit ce ați comandat sau produsul prezintă defecte de fabricație. În acest caz, costurile de schimb sunt suportate de către www.perfectefect.ro.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurgeti in cazul unui retur:

  • Completați formularul de retur
  • Noi o să va răspundem și stabilim împreună datele de livrare pentru retur
  • Dvs. ne trimiteți contul bancar pentru returnarea banilor
  • După primirea produsului, se verifică conformitatea lui, iar în termen de maxim 14 zile se face transferul bancar în contul indicat de către dvs.

Acesta clauză se aplică conf. O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site.
Garantarea calității și conformității serviciilor oferite de acest site, acordarea garanțiilor și returnarea produselor se realizează în conformitatea cu legislația specifică în domeniu, respectiv: Comerț electronic așa cum se precizează pe site-ul oficial al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor în România – https://www.anpc.gov.ro/.

Garanție

Toate produsele comercializate de PERFECT EFECT beneficiază de condiții de garanție comercială conform legislațiilor în vigoare – Legea nr. 449/2003, republicată 2008, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Produsele beneficiază de garanție de 30 de zile de la dată receptionarii acestora de către client. În perioada de garanție cumpărătorul are dreptul în mod gratuit la repararea produslui, înlocuirea acestuia, dacă prezintă defecte din vină producătorului sau la restituirea prețului plătit.

Pentru a beneficia de garanția comercială, cumpărătorul are următoarele obligații:

  • să respecte instrucțiunile de utilizare (mod de întreținere) a produsului, afișate pe site
  • să notifice pernesipilote privind defectul constatat, în scris, prin email, la office@perfectefect.ro
  • să nu deterioreze produsul prin rupere sau sfâșiere
  • să nu deterioreze ambalajul original
  • să păstreze certificatul de garanție și factură fiscalăsa respecte instructiunile de utilizare (mod de intretinere) a produsului, afisate pe site

Nerespectarea obligațiilor de mai sus atrage pierderea garanției.
Constatarea faptului că defectul este din vină producătorului/comerciantului și nu a beneficiarului, se face de către PERFECT EFECT. Drepturile oferite cumpărătorului prin garanție se aplică după constatatrea defectului de către firma noastră.
În cazul în care un produs are un defect din vină producătorului, cumpărătorul va primi la schimb un produs identic, fără costuri suplimentare iar în cazul în care cumpărătorul solicită alt model decât cel inițial, va suportă costuri de transport.